Wednesday, May 14, 2008

Ayat-ayat Cinta




Ada satu masa saya browse fotopages, tiba di satu fp ini dia promote cerita dari negara seberang..w/pun saya jrg melayan cerita2 dari sanatapi melihat sinopsisnya menyebabkan rasa terpanggil untuk melihat cerita ini..mungkin boring skit bagi mereka yang tak suka cerita ala padang pasir ini namun
bagi saya cerita ini mempunyai mesej yang sarat..kalau tidak masakan saya tgk cerita ini sampai habis..tak percaya boleh tonton di Youtube..

Selain pelakon wanita utamanya Rianti yang memegang watak Aisha yang cantik sesgt..lagu
tema nyanyian Rossa juga sedap sgt..hehe.ini kalau suami saya tau..marah ni..
sbb dia tak suka produk dari sebarang..tapi nak buat camno bang..mmg lagu ni sedap sgt!!

Saya suka dengan penceritaannya..adaptasi dari sebuah novel berjudul yang sama..
walaupun menurut mereka yang pernah membaca novel terdapat perbezaan antara novel dan filem..
dari sini membuat saya terfikir tentang kesabaran seorang isteri..
mungkin kita tak sanggup bermadu bukan..tapi jika bermadu benar2 kerana
ingin membawa seorang manusia ke dlm dunia islam dan juga demi menyelamatkan nyawanya
adakah kita sanggup menerima madu pahit itu? Apakah akan berlaku kepada jika saya berhadapan
dengan situasi yang sama?

No comments:

Post a Comment

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers