Tuesday, November 4, 2008

Sapa punye kucing ni?!!!!

ArgggggHHHHHHhhh!!!!! Bengang betul nih!! Ntah kucing sappaa la nih...dah tau nak membela binatang tu tau le jaga..ini biar merata..itu aku tak kisah lagikk!! Yang geramnya benda alah ni datang bertempek kat rumah aku pastu siap membuang sekali!!!!! Busuk gile kat luar rumah!! Skang ni musim hujan betambah2 le "semerbak mewangi"nya..

Ni setakat leh sabar tak pe..aku bukan marah kat kucing tu sbb aku tau dia mmg tak de akal tapi tuan dia tu yang mmg ada akal tapi tak reti nak pakai!! Kadang saja je aku jerit kuat2 mase halau kucing tuan tak berakal itu datang.. biar dia tau sikit yang kucing dia ni dtg berak kencing merata2!!! Anak2 nak main kat luar pun aku tak kasi sbb takut terpijak pastu aku juga le yang nak kene "menyamak"...eyyyyuuuuu...geli larrrrr!!!! Argggghhh aku benci!!!! aku benci23x!!!!!

Siap ko kucing kalu kau buat lagik aku sembelih kau ngan tuan2 kau sekali!!!! Yaaaaaa.....serangggggg!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers