Sunday, January 25, 2009

Tudung Munawwarah, Ariani, Hajaba dan sewaktu dgnnya.

Minggu lepas saya ada melawat ex-colleague yang baru bersalin.. bersembang2(biasala pompuankan...tak sah kalu tak menyembang sambil anyam sedikit ketupat..hehe). Tapi kami bukan kutuk kawan ke apa..kutuk artis. HAhaha..tak pasal2 bagi pahala free kat orgkan? :P

Kemudian terkeluarla pasal cerita si Ekin-Mawi. Dah pot..pet..pot..pet...(mcm la aku ni kenal sgt si Ekin ni kan?)...Tup..tup..terkeluarla cerita pasal tudung Ekin. Hehe..part ni aku suka pasal aku suka gaya tudung dia(???).Member tadi pun tunjukla dia punya tudung yang dibeli dari Kedai Ariani di mana dutanya si Ekin ni la. Dah rase kain apa..hmm lembut juga. Terasa berkenan tapi takut tak sesuai ngan muka aku yang bulat + bam-bam ni.




Kemudian semalam kami ke kenduri kahwin rakan kerja suami kat Petronas, kami dok semeja dgn officemate dia yg pernah kami bercuti sekali hari tu. Bukan apa..takla kekok sbb dah kenal. Malu nak dok yang lain pasal depa dressing standard...modern semua..aku nih ngan baju kurung tak moden....beg pun jenama cikai..cam rendah diri je rase tgk baju + beg diorang yang vogue2..itu..eh! melalut ke situ lak..Nak jadik cerita isteri member suami tadi pakai tudung Munawwarah..elok je dia pakai. Nampak mudah je. Huhhu..teringinnya.

Bukan tak pernah beli yang tudung cam gini. Dah pernah try dah tapi nampak cam I*do* aje..huhu. Kat sekolah ramai yang pki cam tu..tapi sesuai je ngan diorang. Malah nampak muda dan elegen pun ada. Menurut isteri member suami tadi tudung Ariani kainnya tak sebaik Tudung Munawwarah. Tapi tak kisahlah kan..hati ku teringin cuma takut membazir dan tak sesuai la plak nanti..ooohhh help me!!


Aku takut nanti aku nampak cam makcik baju hitam ni..sbb body aku ni ..ehem..tak berapa slim plus tak berapa tiggi..takut jadik makin nampak tua lak...

1 comment:

  1. cuber dulu anese..aku rasa sesuai sbb..lagi pun aku rasa tudung ikin nie mcm sesuai untuk semua muka...

    ReplyDelete

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers