Sunday, March 1, 2009

Saya menyampah kalau..

...LINE INTERNET buat HAL.....!!!!
........Geramla ngan stream*x nih......
perlu ke tukar ke C*lcom BroaBnad or Ma*is???
sapa yng pki ni??? Leh share tak..best ke tak...

7 comments:

  1. best r jon.aku pakai celcom bband,sbb maxis takde coverage kat sini. servis tiptop, line pon berdesup2 je.

    ReplyDelete
  2. yap yap..
    stream mcm chi sikit lately..

    ko try p1wmax la.. aku dengar mcm laju jerr..dengar je la

    ReplyDelete
  3. p1max memang laju tapi tengok la coverage katner dokter wei...damansara jerk... aku pakai celcom broadband paling cikai jer...donlod ok..upload sakitttt sikit

    ReplyDelete
  4. Kalau ada monopoli macam ni lah jadinya...

    ReplyDelete
  5. untung nye lisa nih....kite gn celcom brdbnd gak...tp kiter dok kt kg...line ttp ade..tp mmg slow abes...sbb tadek 3G line...tp bl p tmpt yg ade...mmg tip top abess laaaa...

    ReplyDelete
  6. aku pki celcom
    sgtla okeh cuba la

    ReplyDelete
  7. mujur aku penerima bantuan ihsan talian internet percuma untuk rakyat miskin. hahah.

    anese, mekasih untuk jawapan untuk kertas soalan 3a.

    ReplyDelete

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers