Thursday, March 26, 2009

Hot air balloon?

Wah...sejak bukak sekolah balik terasa macam sibuk yang amatss! Nak berblog pun tak sempat plus tak larat sbb kepenatan dah bila balik sekolah. Hari ni je sehari suntuk tawaf bangunan sekolah carik peserta untuk sukan. Nak masuk kelas mengajar pun semacam tak leh nak fokus, pastu kena submit fail yang haram satu benda pun tak de, nak siapkan PEKA yang berlambak2..bla..bla...lagi yg nak kena submit hari ni sbb besok bwk budak gi sekolah lain. Rase cam naik pening kepala nak pikir mana satu nak kena settle dulu. Start Sabtu ni, 5 kali aku kena kerja hari Sabtu...huwaaa!!

This coming saturday- sek jadik tuan rumah utk kawad kaki(sure habih petang giller..hari tu pun kat pukul 7 ptg tau!!!, di sekolah ada ko kurikulum)

Sabtu 4 April - Ada perlawanan tarik tali dan acara lontar peluru..aku sure wajib kat situ pasal ketua penasihat rumah, petang pulak my dotter ada perents teacher's day kat school dia. (Pawie..aku tak tau la sempat tak pi kenduri kau..serius aku nak pergi!!!Harap habis cepat kat sekolah anak aku tu.)

Sabtu 11 April - Majlis Anugerah Cemerlang

Sabtu 18 April - Sukan (Waaa...hari tu sure aku paling sibuk n pingsaannn balik tu. Sure la. Sekolah aku tu sukan tak sah smpi kul 6-7 petang!!!)/div>
Sabtu 25 April -Budak kelas aku ajak cat kelas!! Aku sah kena pi pasal kang mana leh biar budak2 tu datang tanpa pengawasan cikgu!! Kang benda lain jadik lak!

Sesungguhnyaaaa.....skang ni pun aku rase penatttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!


Supaya entry ni tak boring, sy tempek jela gambar aktiviti di petang Sabtu lepas yang kononnya nak pi tgk Hot Air Ballon kat Putrajaya. Pergi petang..dah tak nampak byg pun balloonnya. Panas, ramai umat dan muka ku dah mula kena sunburn!! Tak sampai sejam kami gi Alamanda, Putrajaya. Sejukkk!!Fuhh..lega. layan je la gamborku yang makin bertambah 'sihat' ni. Pelamin mesin timbang anganku musnahlah jawabnya. Asyik penat pastu makan!



Amacam......Mak vogue tak?

Nie je la ballon yg ada pun! Nyesal tak dtg pagi!


See.....ramai umatkan??

My son yang dah panas+tak paham motif..apa pekdahnya mak ayah aku ni bwk tempat cam ni..wat aku poluh2 jerr....


No comments:

Post a Comment

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers