Monday, June 1, 2009

My old day...

Ye...lagi..lagi cerita masa sy kecik2. Sy suka pada zaman keriangan itu sbb sy tidak ada sebarang kerisauan. Saya dilayan dan disayangi bagai puteri..bukan dgn kemewahan tetapi penuh perhatian dari datuk, nenek, makcik2 dan sepupu. Waktu itu saya cucu ke 4 dlm keluarga belah ibu saya, sepupu sy yang ketiga pula beza 10 thn dgn saya. Keluarga sebelah ibu sy jenis kurang "membiak" jadi bila dah cucu betambah.. suka sgt depa melayan saya..hehe...nak ke rumah makcik sy sebelah kat rumah nenek yang jarak nya 5 tapak pun...makcik sy dtg dukung...tak mo kasi kaki kotor, takut terjatuh tangga la..memcm. cerewet betul depa jaga saya dulu. Kalau saya menangis tengah2 malam..sanggup datang ambik bawa balik bilik depa kasi tidur. Saya pun masa tu cam mengengada je lebih rasenya...haha..

Sepupu dan makcik sy mase tu masih muda belia...depa selalu dgr lagu2 ni...kadang mereka pakaikan sy skirt kembang suruh saya bergelek mcm madonna or gloria estefan...sy lak pantang di suruh...apa lagi...hihi...sungguh indah zaman2 itu....jadi bila ter'Youtube'kan video ini sudah tentu mengamit kenangan lalu.....apa pula lagu yang mengamit kenangan anda? Share sama saya!


Conga~Gloria Estefan
Come on , shake your body baby,
do the conga I know you can't control yourself any longerCome on ,
shake your body baby, do the congaI know you can't control yourself any longer



Rhythm is gonna get you ~ Gloria Estefan


La Isla Bonita~ Madonna


P/S: rase mahu bergoyang satu badan...kalu la badan ku ringan mcm kekanak dolu2x kan best?....hai...indah betul kanak2...

No comments:

Post a Comment

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers