Wednesday, June 3, 2009

Suamiku mahu kawin lagikah??

Pedihnya hati....beginikah rase bila kasih mahu dikongsi....
Sakit hati tak terkira....bila melihat si dia bersama yang lain..
lebih rasa tercabar si dia mahu bersama seseorang yang berpangkat "janda' beranak 2-3 org!!!!

Sungguh aku tak sudi mendapat 'payung emas'....
Tidak ada keikhlasan dlm diri yg aku rase..
selain kepedihan yang sarat memakan diri...
sungguhku tak rela menahan perasaan seumur hidup..
sedangkan insan lain merasa bahagia....

Aku rasa marah seperti dipermainkan...
Mahu sahaja aku hentak muka suamiku dgn lesung...
mahu sahaja ku ayun lesung itu setinggi2nya sprt menumbuk cabai...
Terasa sungguh geram kerana dia tergamak menduakan aku yg setia
menyayangi dan mencintainya....

aku sedih, marah, kecewa, benci...bla...bla...
Mahu sahaja aku lari dan lari..dan lari...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tiba aku terasa sejuk bening dipipiku...
Satu kucupan berserta haruman lelaki yang menyegarkan dan menyamankan aku...
Aku buka mataku.....
Aku pandang wajah yang berdiri di sisiku...
Wajahnya yang tersenyum manis menguris hatiku yang masih berbaki kemarahan...
Dia yang lengkap berkemeja dan rambut bersikat kemas utk ke pejabat....

Owhhhh....aku bermimpi ropanya!!!!!! Ces!!! Ngeri sungguh mimpi itu...
Semlm sblm tidur aku tak baca doa, tak basuh kaki dan baca blog si Dxoul pasal mak dan makciknya mahu buat serangan ke atas isteri pakciknya yang baru dan berstatus janda....haiahhh....terbawa2 plak dlm mimpi..ish ngeri...better aku mimpi kena kejar hantu!

Kalau aku cerita kat Mr hubby ni mesti kena kutuk..."tu la awk ni...suka sgt pikir bukan2!"
Issshhh.....w/pun I can trust u but i can't put 100% on you tau!!Kalau u tak jahat...ada ramai lagi pompuan jahat yang nak meruntuh rumah tangga tingkap org.Ada ramai lagi anak dara, mak dara, mak janda, mak balu yang tergedik2 ngan laki org..(sila jgn terasa jika anda tergolong ant. yg sy nyatakan tadi tetapi tidak gedik...sy maree pd yg gerdix2 ajerr!!)

Owhhhh tidak....Ya Tuhan selamatkanlah suami aku dari panahan mata syaitan....selamatkanlah rumah tangga kami hingga ke akhirnya..sesungguhnya jarang org yang mahu berkongsi kasih....Kongsi berus gigi pun i tak mau..apatah lagi mahu dikongsi satu2nya cinta hati intan payung sayang dgn org.......yang oiiii!!

Moral of the story???Sila share!
ME: Moralnya sila bgn awal utk sediakan kelengkapan suami mahu gi kerja...jgn tidur terbongkang je...tu yg dpt mimpi pelik2!!!

P/S: Teringat seorng member saya yang katanya tak kisah jika suaminya mahu berkahwin lain asalkan jgn kahwin dlm diam.....kagum je aku dgr...Nobel Heartnya dia!!!

2 comments:

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers