Thursday, August 20, 2009

List

Saya ni selalu lupa itu ini. Jadi untuk mengelakkan sebarang masalah better saya buat list. Saya memang buat list dari masa belajar lagi. Saya akan rasa menyampah jika saya ada tertinggal barang. Tambah bengang jika barang2 penting contohnya make up bag ke. Tak ke naya kalu tertinggal? It happened once! Merana kena beli make up lain.

List kerja masa cuti sekolah (yaiyyy...cuti!)
  1. Jahit Manik
  2. Alter tudung
  3. Jahit tudung DIY
  4. Continue ABA program E-in
  5. Semak kertas ujian


List kelengkapan raya (hoho..posa pun belum lagi)

  1. Baju melayu cik abe
  2. Kain lining
  3. kain chiffon utk tudung DIY
  4. kain satu pasng
  5. baju casual Hani -3 pasang
  6. baju casual E-in - 3 pasang
  7. Baju melayu E-in
  8. Baju kurung Hani
  9. Kasut budak2
  10. Manik tudung
  11. tempah kuih raya
  12. Baju utk ma, abah, syafiq
  13. Handbag & kasut
  14. Alat solek -lipstick, bedak, perfume
  15. kain sembahyang
  16. Tukar duit raya

Lagi? Tak ingatlah. Actually umi dah terlebih beli baju Hani..budget 3 jadi 6..hehe. Baju kurung pun budjet 1 jadi dua. Tak tahan maa...baju budak pompuan byk yang cantik2!! Nasib baik E-in punya baju mmg banyak lagi tak pakai. Kalu tak parah mau kasi adil dan saksama.

Ha..lagi satu..jgn lupa bayar zakat....!

No comments:

Post a Comment

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers