Wednesday, September 9, 2009

Geram bila...

....bila kat traffic light, kalau kereta aku kat depan, bila lampu tup tukar hijau....dgn serentak ada kereta hon2x!! Apa..kau punya hon keta tu sama suis dgn traffic light ke??Sabarla dulu..aku pun tak hingin tido kat tgh2x jalan tu!! Bukan lama pun satu saat je aku masuk gear...!!!

Ni lady driver yang ego...duduk lane paling laju...pastu bawak lembab, alahai bila kita nak cuba potong...eh pandai pulak kau bawak laju tak kasi org potong...!!! Benci okehh tgk keta kau tu...sib baik aku ingat aku tak byk keta, tak byk duit, malas nak buat report polis je...kalau tak aku langgar je bontot keta kau tu...sabar je dgn org mcm ni..

Ni yang bawak motor kureng berhemah...Jalan Hulu Langat tu 2 way yang hanya 2 lane je..jln kampung kecik je...korang dari arah depan bukan main lagik buat mcm jalan tu tok nyang hang buat...dahla aku terpaksa ketepi setiap kali berselisih dgn korang..pastu main suka hati makan jalan aku sampai betul berdepan dgn kereta aku...pastu ada hati nak kasi lampu, hon2x plak...aku nak mengelak ke mana dah oi....ni kes tak kenal garisan putih..buta warna agaknya!

Jem kat tempat parking sbb ada org salah lorong...menyonsang arus semata2 nak kejar parking kosong...selalunya yang bwk tu c*&% pompuan...dgn penuh muka tak bersalah..bawak lembap....pastu kalau lorong sempit, tak reti nak ketepi skit..nak jugak keta dia dok tengah2 lorong..pastu tunggu kita je pass by....yang dia stuck kat situ...grrrr...!!

Ini lagik satu, bila kita nak keluar parking, aku taula parking dah penuh..kereta belakang kau berderet2....aku tak kisah kau nak ambik tempat parking tu sbb bukan abah aku yang punya pun...TAPI....bleh tolong sabar tak????? Kau sua kereta kau tu dekat2...aku nak undur pun tak de space!!!! dahla ada kereta bodoh pi parking tepi dinding...lagik susah aku nak undur...Solution : aku keluar balik kereta....tekan alarm..buat2 nak masuk balik shopping complex..!! padan muka..dari kereta aku calar...kereta kau calar apa aku pedulik!!!


Dah....sib baik sy tgh raya..kalau posa mesti kurus pahala posa...pesanan saya...tolong bawak kereta pki otak dan akal di kepala...bukan pki otak kat lutut. Pakai otot2 kat lutut tak pa...tu pasal ceghita laenn!!

5 comments:

  1. marah betul ni :)
    tapi driver yg camni mmg ado...makin bersepah2 lak skrg ni ha...

    ReplyDelete
  2. anese kalau kat sini lg sakit hati...
    traffic lite tgh merah dia dah hon2...
    sbb nak suh org masuk gear siap2, bila ijau bedesuppppp..... driver kat sini mmg kureng assamm pedas sket....parking kete kat tgh jln adalah biasa, dan kalau kat parking mall tu dia ambik 2-3 space utk kete dia je pon biasa...nasib baik pompuan x leh drive kalau tak ish x tau ler....

    ReplyDelete
  3. sabor anese.. bulan posa ni..oppss ooo patut la.. anese tengah beraya..ehhehe. biasa la anese kenkadang leh dapat darah tinggi masa gi balik kerja ni kan...heheheh

    ReplyDelete
  4. sebab sabar le...lepas kat dlm blog....

    ReplyDelete

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers