Friday, February 19, 2010

Ahmad Albab!

Muahaha!!(gelak mak lampir!)
Sekarang Ana banyak sukala!! Ana banyak sukala! Sukala!
Sekarang Ana tak perlu lagi jerit2 sama itu anakanda Ana..
Anakanda Ana suka masuk dapur tiap2 harila..
Ana banyak risaula! Ana masak pun dalam keadaan tidak tenang..
Tengok tv pun Ana tidak tenang sbb anakanda Ana suka main kat dapurla..
Ok enuff! berAna2!!

pintu

Wehuuu!! gembira tak terkata biala dah ada pintu kat dapur..ada skit lagik bhgn tak siap tapi dah bleh berfungsi menghalang E-in masuk dan keluar sesuka hati..Sekarang lega skit..w/pun E-in bukan masuk keluar ambik pisau tapi byk lagik benda bahaya kat dapur....main peti ais, punggah keluar brg dlm peti ais, jenguk kuali panas, sup panas, panjat kabinet.....wohoho..merbahai betul!!!! Now nak masak tenang skit...sekali sekala saya bleh jenguk2 dia main kat luar..dia pun jenguk gak umi kat dapur......tapi kat tingkap jerr ye sayang!! muehehehe!!

3 comments:

  1. design rumah npk fimiliar sgt. bt*o kan?

    ReplyDelete
  2. lagi best, tangga tu sama dgn rumah akak! ha ha ha

    ReplyDelete

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers