Sunday, February 14, 2010

Jalan2 berdua sempena CNY

Jalan2 berdua..tujuan nak p Sogo nak beli handbeg baru untuk buat belasah pi kerja tapi....tak sangka..SOGO tutup sempena CNY yo! Mana la i tau...selama ni CNY aku balik kg or duduk rumah. So cik abe ajak p KLCC kut2 Isetan bukak....tapi...tutup gak!! Wei masa ni lah buleh tgk betapa bangsa mana yang berpengaruh dalam ekonomi!!! HUhu..Nasib baikla Parkson bukak.

parkson

Hasil rembatan...taklah merembat byk sgt w/pun sale byk lagi. Beli 3 kasut/sandle/wedges(byk yek?? eheh...anggap je aku mangsa keadaan!), pastu cik abe punya baju kerja then 1 h/beg utk dibelasah p kerja sepanjang thn!!Haha. Sempat gak tgk wayang...cik abe ni kalau kami keluar berdua mesti nak pi tgk wayang. So layan je la. Nasib baik citer ni best. Ala2 boleh la hiburkan aku sementara nak tunggu Harry Potter yang final nnt. Lagipun pengarahnya sama.

Tapi part ni paling tak suka. Aku mmg tak suka reptilia okeh!! Dulu masa duk UPM time bedah katak je aku dtg lab lambat. Biar depa bedah dulu..siat kulit baru aku berani masuk lab..tu pun tgk sipi2 je..geli! Dah la katak UPM tu cukup makan jadiknya saiz sekor2 sebesar buah honeydew...kalau bedah tikus i tak kisah! So masa since ni aku memanjang je tutup muka. Bukan takut tapi geli geleman tgk ular2 tu mengeliat2...eiiii...masa taip ni pun aku rasa mcm nak terkenc***!! Eiir!!

Hari ni keluar berdua sbb semalam dah keluar bersama anak dara dan teruna. Semalam ayah belanja kasut Crocs sorang satu..umi pun dapat satu. Thanx ayah..lepas ni pi mall kena hati2 kat escalator....tapi selalunya depa langkah bila escalator tu smpai lantai atas/bwh. Cuma lepas ni kalau beli Crocs pun kat anak2 je la..umi rasa mahal sgt plak kasut2 getah ni. Untuk umi beli yang tiruan punya cukupla kot.

crocs


2 comments:

  1. shopping ye cik anese...
    xagak2...jeles i

    ReplyDelete
  2. ehehe...sekali sekala...kami jrg shopping tapi duit habis gak tak tau p mana

    ReplyDelete

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers