Wednesday, January 25, 2012

Salam Semua...part II

Alamak malunya...Siap bersalam part II bagai...almaklumla konon lepas last entry nekad nak berbelog tapi dek kerana kekangan masa( yerr la sgt kan padahal selama ni kerja kau duk melepek depan tv smpi body pun dah serupa tong gasss!!!), tak dapatla nak update.

Tapi percayalah (PerCAyAalahhhhh... Mood: nyanyi lagu ct, ok stop! Suara mcm nak minta pelempang baik stop!!!)...... Niat nak berbelog tak pernah pudar..sll capai ipad nak menulis tapi.....mood tetiba je bleh hilang begitu sahaja..pastu tutup balik, bukak google, main games...bla bla....

Agaknya blog pun dah bertukar format n ada benda baru selama saya hibernate ni kan.. Tgkla klu rajin saya study tapi klu tak sy belasah je la.... Yang nak baca n jenguk blog saya ni pun xpasti ada ke tak....silap2 aku cakap sensorang kat sini!!!! Tapiiiiii....ada aku kesah? masalahnya.......ADA!!! Takut ada tuduh aku ni saiko jerrr.....syok sensoranggggg....ngeeeee ;D

Apa saya nak cerita yeks sepanjang tempoh hibernate ni yeks? Ok cerita pasal perkembangan terbaru kitorang je la dulu..( tetiba terasa cam buat statement artis gitu!) Pang sekalikkk!!!!

1. Saya sekarang pregnant anak ketiga..alhamdulillah! Due early July...sah akan ambik cuti 3 bulan. Tak bajet nak beranak ramai kannnnn....lagipun kali ni saya berhajat nak bagi fully BF......insyallah...kalau boleh biar sampai dua tahun. Nanti klu rajin buat satu entry pasal pregnancy kali ni. Boleh gak jadik kenangan...

2. E in dah bersekolah. Bukan sekolah rendah biasa....dan bukan juga sek pend khas....saya hantar dia ke sekolah khas swasta...Sbb kat situ saya nampak ciri ciri keselamatan dan apa yang saya perlukan utk anak saya ada. Biarla berbayar pun, tambah bayar therapist dua org utk kat rumah pulak...tak pe nak...rezeki yg selalu dapat ni pun utk kamu juga.

Dah tu je la saya boleh bagitau...lain2 tak de apa sgt....rutin biasa je.










No comments:

Post a Comment

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers