Thursday, September 20, 2012

PANTANG

salam,
hari ni nak cerita pasal pantang.
Pantang kali ni agak koboi..bukan agak lagi rasanya
memang koboi
versi pantang sendiri memang tak lekat disiplin
memang mak saya ada datang tapi kejap je
kebetulan adik ipar saya pun tgh tunggu hari
takut tak de org nak jaga anak sedara saya si adam tu
lagipun kali ni saya rasa saya dah boleh urus diri
so saya kata kat ma saya pi lah teman adik ipar saya
saya ok.

berurut pun 3 hari je,
mandi air daun2 seminggu(sgt suka, rasa wangi dan segar je)
bertungku on off
stokin almost 40 hari
berbengkung almost 40 hari
berparam..tak langsung!Huhu
makan minum..oklah terkawal. ikan n sayur je
jamu?lps confident baby tak de kuning baru saya makan
keluar rumah? byk kali-pergi cucuk, check kuning aleesya, p rumah mak mertua,
p beli mesin basuh(time ni la plak nak rosak pun!), pi pusing2 tapi tak kuar kereta...
jauh beza dgn pantang yg dua tu dulu, almaklumla dulu pantang balik kampung..
jejak tanah pun tak, sidai kain pun tak.
ikutkan en majdi dia tak kisah kalau nak balik kampung
dia ok je nak jaga e-in dan hani
tapi tu la, sedihlah nak berjauhan, haha
tawakal je la. alhamdulillah saya rasa sihat cuma tak rasa segar cam habis pantang dulu2



60 hari..sempat raya. Sudah belasah pelbagai benda, yang sejuk2,pedas, masam je tak lagi..okla kan..tak dela berani sgt nk try..jadi apa2 iols yg rasa, bukan uols..
berat dah back to normal (thanx to fully bf) tapi sbb mmg sblm pregnant pun gemsss so xdela tetiba jadik sekeping dok?okla..mls dah nk pikir..
tu je..bai!

1 comment:

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers