Saturday, May 10, 2008

Aku rindu

Hari ini aku ditinggalkan oleh suamiku. Ada tugas di Pulau Mutiara katanya.
Aku mengiyakan sahaja ketika diberitahu namun dalam hati sudah terbit perasaan rindu.
Ah! memang tidak lama dia pergi...pergi pagi pulangnya lewat malam.
Namun inilah org kata jika sudah cinta berpisah sesaat pun rindu mengunung..
Aku selalu begini..tidak betah ditinggalkan jauh..hati merasa gundah gulana..
Juga diamuk rasa bimbang..selamat pulangkah nanti?
Namun secebis doa juga ku titipkan buatnya semoga selamat semuanya.
Tahukah kau suamiku aku rindu padamu....

p/s: ternyata perpisahan sementara mmg menyakitkan..bagaimana jika satu hari aku terpaksa berpisah lama?dan jangan juga lupa..hidup ini juga satu pinjaman...

No comments:

Post a Comment

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers