Saturday, May 10, 2008

Assalamualaikum


salam sejahtera semua..
ini kali pertama saya melangkah masuk ke rumah kedua..
sebelum ini saya berumah di fotopages..
namun nampak gayanya terpaksa membuat rumah kedua
lantaran rumah di fotopages sentiasa bermasalah..
namun tidak sekali saya akan mengetepikan rumah pertama..
terlalu byk catatan2 manis yang tercatit di situ..
rumah pertama utk ku kongsi tentang anak2 dan sedikit mengenai diriku..
rumah ini bakal menyimpan segala catatan hatiku..
sebenarnya sudah lama saya membuka tapak rumah di sini..
malah sebelum ada rumah pertama..
tapi terbiar sepi tanpa sebarang pembinaan..dan hari ini akan ku mula..
namun saya masih lagi dlm peringkat cuba memahami bagaimana
nak menghias rumah ini..harap maaf jika byk kelemahan..
sekian..wish me luck ok?

No comments:

Post a Comment

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers