Monday, October 20, 2008

B.u.Z.z.Z.z.ZZZZZZYYYYYYYYY Month!!!!

Formal Assignment
Akhir2 thn ni le byk benda nak kena siapkan!!!
hadui...aku ada 'bout 500-600 sijil to finish up!!
petang tadi dah buat 2/5..naik berpinar bijik mata tgk komputer!!

Diagnostic test punya analist tak key-in lagi..
nak key-in cam ne aku tak habih tanda lagi!!

Have to fill up Kad 001 also (35 keping but byk particular la plak!!!) ..
lagi nak kena buat marking scheme for bio f4..
lagi..lagi..yess..mark paper of course..maths luckily tak de essay..
but bio 3 essay/each students pastu..

Arghhh!! kad biru aku tak isi lagi..
then tambah lak tugas 'undercover' a.k.a 'BERHIDMAT DEMI NEGARA'
yang mmgla tersgt penting yg tak leh nak reveal kat sini..

Pastu terlibat ngan akt lps PMR for Science and Pend. Seni slot..
tak pasal2 terlibat ngan pend.seni ni per citer aku nih...
huiyyoo..semua tu nak kena siapkan selasa dan rabu ..aaa..dua hari aja..
pastu keluar meeting Thursday to Saturday..

Alamak lagi satu le!!!! Aku kena handle buat 500 bunga telur utk
Program Majlis Perkahwinan Tradisional (Pel. Sivik F3)..Pingsan2x..pingsan2x..!!!
Bila nak gi beli brg ni??

Personal Assignment
Lipat baju sbb hari Sun to Mon nak g bercuti..(sempat lagi tu..rase cam nak cancel aja!!)
Of course..Packing!!!
Nak kena buat hantaran kat adik ipar..hari tu dah gi beli barang..bila nak buat ni?
Shopping barang skit lagi (jacket for the kids, one more jacket for me-i want brown colour, socks, pampers E-in, Susu E-in..bla..bla...)

No comments:

Post a Comment

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers