Sunday, May 24, 2009

Jotun Majestic

Semlm Sabtu..
Aktiviti mengecat rumah. Kami cat sendiri konon benda senangkan..leh jimat kos. Lagipun minggu depan ada Home Visit utk ABA programme for e-in ( dia i tell u that kitorang assign to join ABA programme. klik here to know more...). Jadi nak cepatkan..maka cat sendiri adalah jawapannya.

We choose Jotun lepas tetanya kat FB (leh plka Facebook jadik tempat survey yeks..). Ok nak cepatkan cerita...Penat ok!!! Baru cat bahagian bwh je..lum atas, dlm rumah sebagainya...end up nak cat dua hari (1 for hall atas, 1 day utk tingkat atas)....jadi sehari..husband tanya nak continue atas ke tak...aku dah takmo..tak larat sesgt!!!

Maka dgn ini utk menyambung kerja mengecat aku rela upah org..tu lum kire part2 nak cover sana sini dgn masking tape, nak ubah barang, kemas barang, lap habuk (yaksss...byk giller). PENAT...tak berbaloi...lepas ni kami dgn ini dgn sahnya akan HIRE someone yg confirm expert buat kerja2 ni...semlm jugak dinner aku mkn bukan main lagik..balik mata tak leh nak bukak langsung!!! Bangun pagi ni habis sakit semua badan. Tangan pun terketar2 je bila pegang apa2.
align="justify">

Disebabkan itu gambar akn diupload bila aku rajin..Skang ni tak de mood nak upload gambar w/pun di awal program aku bukan main ambik gambo...haihhhh....



No comments:

Post a Comment

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers