Sunday, May 17, 2009

Saya tak de idea nak tulih nama entry ni

Kenapa aku makin malas nak update blog....
Penyebab jugak visitor kat blog aku makin kureng (ceh mcmla glamer blog aku nih...muntah2)
Semalam hari Sabtu a.k.a 16 Mei a.k.a Teacher's Day yang should be my day...
my school yang bertuah tu buat kursus la plak...
bukan setengah hari tapi satu hari penuh!!!!
Membuatkan masa aku bersama anak2 dan suami terchenta berkurang!!!


Hari ni aku balas dendam bawak anak2 berjalan main indoor games..
kat mana? TIMES SQUARE la..w/pun tak byk rides (yang aku rase mahal je bayar seratus lebih tapi ridesnya tak byk...popcorn mahal n everything mahal..) tapi tgk anak2 aku riang..aku rase masa itu menjadi berkualiti..

Minggu depan nak cat rumah..both sabtu ahad..hopefully boleh siap
tgh konpius nak pilih kaler apa...

Next sabtu plak pagi kami ada kelas terapi ABA Programme from 8-12 pm..
pastu pertang tu aku kena pi sekolah (walhal dah cuti sekolah mase tu..) jaga budak camping smpi kul 11 malam (giller aku nak balik memlm lalu jln kg kat hulu langat tu...seramm...aku dah pening sbb aku mmg tak leh bwk kereta mlm!!!)...

pastu esok tu ada home visit oleh Therapist....lagik pening..bila la aku nak kemas rumah aku..
sah2 sehari sebelum aku dah kefenatan...benci aku tak pasal2 terlibat dgn camping..
ni la jenis asyik tuju kerja org sama jeee...................

Jadi hari ni tujuan aku bwk jenjalan anak2 aku sbbnya next 2 weekend umi sibuk okehhh..
elok jugak kurangkan ke tempat2 org ramai...risau ok dgn selsema bab1 tu...(oh tak yah nak sopan2la nak sebut H1N1...wat payah sebut je.....sebut je benda tu...sbb tu lah islam dah larang umatnya sentuh/makan binatang tu...ni semua propaganda kafir je tak mo sebut selsema bab1....takmo terima hakikat yang suruhan islam tu benar belaka...)

.......huargghhh...sy gak naik pusing kepala dgn pelbagai kerja yang nak siap cepat, nak perfect, benda mudah nak payahkan..benda yang ringkas nak dirumitkan...byk..byk...kerja!!!

p/s : kesimpulannya saya dah tak de mood mau update blog apatah lagik mau update gambar selagi kerja tak siap!!!!

6 comments:

  1. tak apa la anese..buat mana yang patut dulu.. ni la dugaan untuk ibu-ibu yang bekerja. InsyaAllah anese akan dapat mengharunginya....

    ReplyDelete
  2. taik lalat buat gua ingat kat lu...jhhehehe

    ReplyDelete
  3. hei anis,

    SELAMAT HARI CEKGU!!! lupa nak wish..

    sorilh baru skrg aku jengok blog mung. dulu masa mung bagi alamat, ntah mana2 aku catat, lupa. bila belek2 buku catatan baru tringt. tp aku slalu jugak tanya khabarmu dgn husna.

    ala anis, tak payah pning2. dr dulu lg kita ni jnis giler kerja. gi mana2 pun prgai tu takleh nk buang. so, enjoylah mana yg patut.

    aku pun bulan ni cm takleh nak brnafas. mcm2 kerja kena beres segera. sama mcm munglh, kerja rutin kna settle jugak. masa sama mcm2 mjlis kna terlibat. trdekat, khamis ni sambutan hari guru prgkt negeri dan minggu dpn majlis APC prgkt wpkl. takpelah anis, kita buatlh mana yang patut. he2. anyway good luck to you..

    che pah

    ReplyDelete
  4. huhu samat hari guru jua..oh skrg hfmd pn makin menular..sentiasa berjaga².. ;)

    ReplyDelete
  5. happy teacher's day.. (belated?)

    ReplyDelete

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers