Sunday, August 23, 2009

Chefel Flip n Cook Pan


Hati meronta2 bila tgk cik Lelayong menayang kuali Flip n Cook Chefel dia. Saya ni mmg dah lama berkenan sejak member kerja dok promo tapi bila pikir2 sy jrg masak wat pe belikan? Namun bila cik Lela menayang2 ...hati pompuan mana leh tahankan. Lagipun masuk bulan puasa ni saya rajin skit nak masak.

Dan akhirnya, semalam masa ke Giant saya nekad mahu sambar ini pan....walaupun tak pakai lagi..tapi saya tak menyesal beli sbbnya pan ni mmg bestttttttttttt!!!!!!! Jadi silalah jadik ahli cosway ye kengkawan. Beli smpi RM30 nt dapat kupon leh guna kupon utk beli pan ni. Harga? Eh kita lupa plak. Tak mahal la..dalam seratus lebih....worth it in every cent u buy! Kurang skit nak masak2 pki minyak, minyak tak terpercik..bersih dapur i takyah nak mengelap dinding semua lepas masak!



Tak sabar nak pakai pan ni...hihi!! Ingat nak beli la kat mak saya satu. Dia pun sure suke. Kalau u all suka pun leh gi beli sendiri kat COSWAY ye! Kalu nak pki no member saya pun bleh. Kalu yang dok dekat are Kajang, Bangi dan Cheras leh la kalu mintak tlg belikan. Saya ni tak rajin sgt nak menjual tapi semua brg wajib jadik member..hehe!

Tqvm cik abe. I like it so much!!! Cayang..muah!


Sebenarnya byk objek2 yang i berkenan dekat COSWAY mcm food processor, periuk pengukus. Tak de taste ke saya ni berkenan brg murah? Hehe..i tak kisah! :P . Jadik alang2 ada org mahu belanja bersyarat iaitu lepas ni masak sedap2 then jgn wat muzium je lepas ni maka saya menyambar lagi satu kitchen tools iaitu Snack Maker. Saya suka sbb leh tukar2 dia punya pan. Ada 3 pan for toast, waffle n grill. Saya tak heran sgt dgn pan utk toasted bread tu sbb dah ada tapi suka dgn waffle pan tu. Dah lama dah nak waffle maker, tapi dari beli waffle maker alone baik beli yang mcm ni. Jimat space sbb pan dia boleh tukar2. Selain tu leh buat grill sama.




Sapa ada resepi waffle sedap sila kasi tau yer!! Harap2 lepas ni saya akan rajin ke dapur..huhu..aku ni time nak beli tergidik2 tapi bila dah angin dah sejuk simpan kemas je dlm stor...apa khabar bread maker Kenwood ku itu???

P/S : Cosway ni nak kena bayar upah wat iklan ni... sbb sure ada yang pi Cosway lepas nii..kan..kan? ;)

1 comment:

  1. annis..bape hengget ni.. aku pun dah lama duk perati org2 tayang kat blog cambestt je aku tengok.. meh la num cosway kut aku tersinggah kat cosway alamandut ke hehe..

    ReplyDelete

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers