Sunday, November 8, 2009

USANA

Kejap lagi saya ada annual hi-tea...
Sekarang.......saya belum siap lagi..
Tak tau nak pakai baju apa...
Sebab saya tak de baju baru.. *_*

Saya malas nak pakai baju kurung...
Sudah hari2 pergi kerja pakai baju kurung...
Tapi saya tak de blouse yang sesuai..
Kalau ada pun saya bukan boleh pki long skirt!!..
Tang b0***t tu lebar yang amat!! Sgt burukss okeh!!..

Saya jarang shopping baju..
Sebab tiap kali saya cuba baju kat fitting room ..
Saya benci bila tgk baju yg cantik jadik pembalut buah nangka....
Benci jugak tgk cermin kiri kanan yang sgt jelas memantulkan sy punya lemak2...
Urghhh!!!......ni semua buat sy hilang mood!
Kadang rasa malas je nak pi...

Pernahkah anda alami perkara macam ini?????
Alangkah bestnya org yang slim...sarungla apa saja..semua muat..
Tak semestinya mahal tapi semua fesyen yang berkenan boleh digayakan..
Namapak cantik dibadan...
Aku?? Tak banyak pilihan...yang saiz besar semua design mcm makcik2!!

.....Cepatla sampaila sampai Nutrimeal +Fibergy Usana...
Tak sabar nak minum...!! Dah tak tahan menanggung lemak2 ni...
Owh sesapa nak tau pasal Usana boleh email yer!! annisellyna@gmail.com
Jangan jeles kalau i kurus nanti.....

Sedikit mengenai USANA Health.
  • Diasaskan pada tahun 1992 oleh Dr Myron Wentz - Seorang pakar mikrobiologi dan immunologi yang telah memenangi anugerah Albert Einstein. Memegang rekod menternak sel darah manusia di luar badan manusia selama 40 tahun tanpa sebarang jangkitan.
  • Dipilih 'The #1 Distributor's Choice' -9 tahun berturut-turut oleh Network Marketing Today.
  • Majalah Forbes menyenaraikan USANA sebagai No. 5 di kalangan '200 Best Small Companies of 2005 in America' - Tiada syarikat MLM/Network Marketing lain tersenarai.
  • Majalah Business Week menyenaraikan USANA No. 3 di kalangan '100 Hot Growth Companies of 2005'. Tiada syarikat MLM/Network Marketing lain tersenarai.
  • Media Usahawan 2005 menyenaraikan USANA No. 1 di kalangan "45 Syarikat Rangkaian Paling Top"
  • Produk USANA tersenarai di dalam Master Index of Medical Specialties (MIMS) iaitu buku rujukan doktor dalam memberi ubat kepada pesakit. Tiada produk syarikat MLM/Network Marketing lain tersenarai. (yang ni sbb paling utama saya pilih produk ini!!)
  • Produk Multivitamin USANA telah memenangi tempat #1 di dalam buku 'Comparative Guides to Nutritional Supplements' di semua edisi (edisi 1 sehingga edisi 4).
  • Produk disahkan halal oleh IFANCA (Islamic Food and Nutritional Council of America)
  • Produk-produk USANA tidak mengandungi bahan kimia, dadah dan PARABEN (penyebab KANSER)
  • Produk USANA mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia
  • Produknya banyak membantu pesakit seperti diabetes(kencing manis), gout, darah tinggi, kanser dan lain-lain.
...satu lagi yang saya suka....Slimming product Usana lebih murah compare dgn HL!! Yaiy!!

P/S : Info taken from here!...and official website is here.

No comments:

Post a Comment

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers