Thursday, December 24, 2009

Apa nak di kata?

Jap lagi kena pi sekolah. Hari ini budak ambik result PMR. Cam ne la result diorang nnt. Aku dah cuba yang terbaik terpulangla kat diorang plak. Sekarang yang tgh pikir ni apa aku nak respon kat budak kelas aku masa bagi result nnt.

Kalau yang lulus cemerlang tu senang citer..ckp "tahniah..teruskan usaha utk SPM nnt!"..tapi kalau yang gagal? Kalau yang jenis terima je tak pe..tapi yang nangis tu..seriously aku tak tau nak ckp apa klu berdepan dgn org yang menangis ni...takkan nak cakap "tu la masa cikgu suh belajar sibuk nak main, bercakap. Bila tegur, sengih2. Skang rasakan..tu la degil sgt. Kecik2 tak nak *&&%%&&^!"....tak nak? err....takkanlah aku sanggup nak kata cam tu. Tapi aku jugak bukan jenis skema nak pujuk2 dgn kata2 yang ala2 berhemah ni..

Kalau budak kelas lemah lain citer..thn lepas tak de yang nangis pun psl depa sendiri mcm tak kisah pun result depa. Yang dtg ambik pun setengah je..pastu ada yang smpi skang tak ambik2..hihi! Tapi thn ni sbb aku pegang kelas kedua terror maka mereka lain emosinya. Huhu..fuh jgnla ada yang nangis...!!

P/S:Jap lagi bwk tisu sekotak~!



No comments:

Post a Comment

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers