Wednesday, December 23, 2009

Currently addicted!



Now I'm currently addicted dgn dua cerita....You Are Beautiful


Ulang 10 kali pun tak jemu...tapi lama2 tgk..Jang Geun Suk ni leh buat i fall in love gitu..haha!*opss!Malu2! Seriyess aku jatuh chenta dgn suara dia...huhu..fening2x! Haruss aku perasan jadik Go Mi Nam bila dgr suara dia...ceh!tua tak sedar diri. Cuma aku nyampah tgk stail rambut dia masa 2-3 episod awal..sib baik lepas tu depa tukar stail..kalau tak rasa nak je ambik gunting kasi potong!!! Aku jugak menyukai Park Shin Hye. Dia cute sgt!!!

I hate UEE! Walaupun kalau dr sudut positifnya dia berjayalahkan bawak watak antagonis tapi aku rasa aku tetap benci dia..mcm aku benci SARAH dlm Nur Kasih tu. Kalau jumpa kat luar haruss aku ganyang pakai kulit durian..haha...puas hati! (kes: penonton emo dan menjiwai watak lebih dari pelakon!)

Second..cerita ni..Heading To The Ground..belum khatam lagi...Huarghhh lambatnya depa nak bawak masuk citer ni kat Msia....bencila tgk online..kejap laju..kejap lembaps kalah budak baru lepas berkhatam jalan! Huhu......



P/S: Tapi waktu bergembira menonton drama Korea sudah berakhir sbb cuti sekolah dah nak habis..hari ni dah start meeting..besok dan minggu depan berderet2..huhu!

1 comment:

  1. ya allah...mujur le kite dh xminat citer2 korea ni..dolu ms zmn study mmg minat ler sbb der geng yg kaki...kite tumpang le sekaki keh3x...anyway enjoy ur korean drama yek...

    ReplyDelete

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers