Friday, January 29, 2010

Tak berapa sihat tapi byk agenda!!

Dua hari lepas tekak perit, kering..
Saya tau itu petanda nak SELSEMAAAAAAA!!
Hari ini, Jumaat....meleleh2 ayaq hidung..aktif goblet cell aku produce mucus!!!
Nasib baik hari ni Jumaat balik awal plus tak byk jadual...
Nak bercakap pun tak larat. Mata pun berair2...huhu..paham ka situasi saya???

Hari ni cik abe cuti smpi Isnin..
Ingat tak projek bilik Hani?? Jadi ambik kesempatan untuk settlekan masa ni..

Hari ni nak kemas bilik tu..transfer brg2 sblm cat...
Nak pi JJ beli cadar baru, nak pi Nilai beli dan jahit langsir for her room..

Nak pi beli cat..
Besok nak cat2..bla..bla..kemas2 balik...byknya kerjaaaaaaaa!!! huargh!
Tak lupa bwk balik kerja sekolah yang berlambak2..
Tu belum buku nota budak2 yang aku lom settle lagi..

Sekarang hidung saya gatal merenyam2, bengkak dan ayaq hidung meleleh.....euwwww!!

1 comment:

  1. sy faham...rest bnyk2 yek n jgn lupa minum air masak bnyk2, tdo bio ckp...

    ReplyDelete

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers