Saturday, May 24, 2008

My work place!!


Ini meja guru..it's not mine...it's my friend's table..she is one of the senior teacher here..that's why she had lots off stuff to place it even under her table..meja ni kena share w one more teacher in the morning session n two more in the evening..make it 4 ppls sharing this 'big' table!!! Luckily i'm not sharing..memula pindah tak de tmpat duduk..sib baik ada sorang kakak tu pindah ke bilik khas..dptla tempt duduk..

Ini pula jenis meja yang ada drawer..tapi tak tau la diorang pakai ke tak..sbb some tables dah reput kat dlm...

Ini pulak meja yang ditambah2...sbbnya bilangan cikgu ramai tapi table tak cukup...inilah tmpat kami nak lepaskan penat lelah selepas mengajar..tersangatla convenience nyerr....

Ini pulak classroom..curi2 ambik mase diorang tgh exam...so far kelas room kat sini meja dan kerusi sll tak cukup..kerusi guru dan meja guru dlm kelas pun dah ada yang tak de kaki..jadi cikgu2 kat sini sll berhati2 bila nak duduk..nasib baik bukan selalu duduk dlm kelas..mengajar kena la berdiri..baru ada feel kan?

Vandelism!!! Ini meja yang kirenya terconteng dgn bahasa yang terpeliharala skit...ada yang mmg tak sanggup nak baca!!! Sensor dan lucah!!!!


Hehe....interprem my pencil case..ooo...peringatan..sila berhati2 takut terjatuh ke belakang!!!

1 comment:

  1. apakah benar apa yg kulihat ini?
    :(
    alis,tukarlah mengajar di sekolah berasrama penuh..keadaannya berbeza dari segi kemudahan untuk guru dan disiplin pelajar..
    (teringat pulak kat sekolah di pekan dulu)

    ReplyDelete

WE KNOW EACH OTHER SINCE 1996

Daisypath Anniversary tickers

Our anniversary

Daisypath Anniversary tickers